Soepeler lopen zonder Blessure angst

N

Voorkom het Creditcard syndroom

Neem je herstel serieus en zorg ervoor dat je blessurevrij kunt blijven door lopen.

N

Leer zelf pijnlijke en stijve spieren aan te pakken

Ontdek hoe je zelf al heel wat actie kan ondernemen om spier- en gewrichtsklachten te verlichten

N

Wat je allemaal moet weten over "Prestatie Killers"

Dit zijn je zwakke schakels en de oorzaak waarom je telkens terugvalt in oude blessures en de reden dat je prestaties niet verbeteren.

“Ik heb met veel interesse jouw e-book gelezen. Meteen schiet de gedachte in mij op om zo’n workshop bij jou te volgen. Ik loop (bijna letterlijk😉) namelijk tegen een aantal dingen aan.”

Anne-Mieke – Marathon loper

Als ik het kan, dan kan jij het ook…

Veel mensen die mij in de praktijk komen hebben last van één of meerdere blessures. Dat is zonde want veel van deze blessures zijn te voorkomen mits ze regelmatig en op tijd de juiste maatregelen hadden genomen….

Ik loop per jaar meerdere (obstacle) runs van 19 tot 60 km. Dit vraagt veel van mijn lichaam. Toch kan ik snel een volgende training aan en ben al meer dan 2 jaar blessurevrij. Wat nu als ik jou leer aan welke punten je aandacht moet schenken en hoe je dat thuis zelf doet?

Als sporttherapeut help ik in mijn praktijk dagelijks cliënten met een blessure, dmv massage en tips om zelf blessures te voorkomen. Omdat ze hier zoveel baat bij hebben, heb ik besloten om deze tips ook met jou te delen in dit e-book.

Volg je deze adviezen dagelijks op dan garandeer ik je dat je eindelijk afscheid gaat nemen van terugkerende blessures. Bijkomend voordeel is dat je sportprestaties sterk zullen verbeteren.

Wat anderen over het e-book zeggen:

Dennis - Ultraloper

“Interessante materie (las het vooral preventief want ben al bijna 3 jaar blessure vrij). De invloed van vocht op die manier had ik niet gerealiseerd dus dat is top”

Harro - Ultra loper

Hanneke - 10 km loopster

Laat je gegevens achter en ontvang het e-book meteen in je mailbox!

Download gratis deze gids naar een Blessurevrij Hardloopcarrière. Wat je wilt is een methode waarbij je rekening leert houden met de signalen uit je eigen lichaam. Een methode waarbij je niet onnodig lang vastzit aan de hulp van een professional.