Ook Blessurevrij Hardlopen?

Loop jij op dit moment regelmatig? Grote kans dat jij je lichaam niet op de juiste manier verzorgt en daarmee kans loopt op blessures als je onvoldoende let op de signalen uit je lichaam tussen het trainen door.

80% van de atleten hanteert namelijk een strategie die sterk verbeterd kan worden. In veel gevallen lopen we door totdat we er letterlijk bij neervallen. Ik denk dat je weleens hebt gehoord van “No Pain, No gain”. Kleine pijntjes worden genegeerd totdat ze letterlijk ervoor zorgen dat je geen stap meer kan zetten. Neem je sport en je herstel serieus en zorg ervoor dat je blessurevrij kunt blijven door lopen.

N

Neem afscheid van het Blessure-Beest

N

Verander je mindset ten aanzien van je herstel

N

Leer zelf pijnlijke en stijve spieren aan te pakken

N

Voorkom onnodig toekijken met een blessure

Binnen korte tijd had ik mijn pijnplek gevonden. Verder ook tips gegeven ivm me sport en voorkomen van spierpijn”

Bryon – Marathon loper

Als ik het kan, dan kan jij het ook…

Veel mensen die mij in de praktijk komen hebben last van één of meerdere blessures. Dat is zonde want veel van deze blessures zijn te voorkomen mits je regelmatig en op tijd de juiste maatregelen neemt. Iets wat niet langer dan 10 minuten per dag hoeft te duren…

Ik loop per jaar meerdere (obstacle) runs van 19 en 42 km. Dit vraagt veel van mijn lichaam. Toch herstel ik binnen 48 uur van een dergelijke inspanning. Ik kan snel een volgende training aan en ben al meer dan 2 jaar blessurevrij. Wat nu als ik jou leer aan welke punten je aandacht moet schenken en hoe je dat thuis zelf doet?

In dit e-book deel ik de 8 basisbeginselen van een blessurevrij sportleven. Volg je deze adviezen dagelijks op dan garandeer ik je dat je de kans op langdurige blessures of pijnklachten snel verkleind. Bijkomend voordeel is dat je sportprestaties sterk zullen verbeteren.

Wat anderen over mij zeggen:

Dennis - Ultraloper

Ik had het gevoel dat ik door Daan gehoord werd en dat hij verder keek dan naar een losstaand probleem.”

Petra - 5 km loopster

Anneke - 10 en 21 km loopster

Download gratis deze gids naar een Blessurevrij Hardloopcarriere. Wat je wilt is een trainingsmethode waarbij je rekening leert houden met de signalen uit je eigen lichaam. Een methode waarbij je niet onnodig last blijft houden van spierpijntjes of langslepende blessures zonder de hulp van een professional.

Ontdek hoe het bijna een verslaving op zichzelf is om met je eigen lichaam bezig te zijn en de zwakste schakels weg te nemen. Telkens zijn er ontwikkelingen in je eigen lichaam die ervoor zorgen dat jij sneller of efficiënter kan gaan lopen.

Laat je gegevens achter en ontvang het e-book meteen in je mailbox!