Domineren in OCR

21 tips om blessures en onnodige spierpijn te voorkomen door niet dezelfde fout te maken als 70% van de sporters.

R

Voorkom onnodige blessures

R

Sneller herstellen na trainingen

R

Soepele spieren om beter te sporten

“Ik merk echt een verschil in soepelheid van mijn spieren en herstel na zware inspanningen. Hierdoor voel ik mij fitter en hebben mijn trainingen nog meer effect”

Frank Visser – Wielrenner – Nederlands Kampioen 2018; cat. 30+

Sinds 2017 ben ik verslaafd aan OCR. Door de vrijheid, de uitdaging en de blijdschap om als volwassene in de modder te rollen was ik meteen All-in. Mijn eerste OCR (Strong Viking – 13 km) ben ik ingegaan met een matige voetbalconditie. Het hardlopen ging redelijk, de kracht en techniek onderdelen matig. Na deze run zijn er inmiddels vele andere runs gevolgd en ben ik steeds gerichter gaan trainen. Met het gerichter trainen, neemt ook het plezier in de sport toe. Ik merk in alles dat ik er sterker, energieker en frisser in mijn kop van word.

Mijn kennis geef ik graag door aan jou. Het is namelijk helemaal niet nodig om kapot en gesloopt over de finish te komen. Met deze 21 tips sta je gegarandeerd in topconditie aan de start en kom je met een glimlach van oor tot oor over de finish! Met dit gratis e-book heb je straks goud in handen. Je leest:

R

De kracht van het stilzitten

Hoe jij door niets te doen, sterker en beter wordt in je sport
R

Slimmer trainen

Hoe jij het hardlopen combineert met krachtoefeningen
R

De kracht van sportverzorging

Hoe jijzelf thuis zorgt voor ontspannen spieren
“Ik was in staat om in goede conditie de RopaRun te volbrengen. Daan weet waar hij het over heeft, legt uit, informeert en geeft goede nazorg!” Irene Rensink

Hardloopster

“Daan heeft duidelijk kennis van zaken en komt op mij kundig over.”

Anneke Sterkenburg

Wielrenster

“Daan weet in zijn benadering de perfecte balans te vinden tussen professionaliteit en betrokkenheid. Een absolute aanrader om je spieren na hard werken de aandacht te geven die ze verdienen.”

Thijs Sikking

Crossfitter

Sneller hardlopen

Geholpen atleten

%

Minder tijd kwijt aan trainen

Spierpijn en Blessures zijn vanaf nu een keuze!

Wacht niet langer en download nu het gratis e-book. Je zult merken als je deze tips opvolgt dat je met veel zelfvertrouwen aan de start staat van je volgende wedstrijd. Denk je eens in hoe het voelt:

R

Als je eindelijk zonder kramp over de finish komt

R

Als het lukt om de Multi-Rig te verslaan

R

Aan de koffietafel zonder spierpijn te vertellen over je heroïsche prestaties